کاربری آسان هندزفری بلوتوث تسکو TSCO TH 5319
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

یکی از ویژگی های قابل توجه در ساخت هندزفری رعایت آرگونومیک در طراحی می باشد. چنانچه شما از هندزفری نامرغوب استفاده کنید باعث ایجاد خستگی و صدمه زدن به گوش می شود. هندزفری بلوتوثی TH 5319 از جمله هندزفری شرکت تسکو است که تمامی اصول آرگونومی در ساخت آن رعایت شده است. شرکت های اینترنتی دیجی کالا، ایده برتر پارسیان و دیجی کالا به نقد و بررسی این محصول پرداخته اند در ادامه مختصری از آن را می خوانیم

ایده برتر پارسیان:

  • طراحی ارگونومیک، استفاده بدون احساس خستگی

در طراحی هندزفری پشت گوشی تسکو TH 5319 اصول ارگونومی به خوبی رعایت شده است. هنگامی که این هندزفری را داخل گوش خود می گذارید، بدنه آن مانند یک قلاب دور گوش شما قرار می گیرد و باعث ثابت ماندن آن در هنگام حرکت کردن شما می شود. ضمن اینکه سرگوشی هندزفری تسکو TH 5319 کاملاً نرم و راحت است و با توجه به وزن سبک آن (حدود 10 گرم)، استفاده های طولانی مدت از هندزفری باعث ایجاد خستگی و ناراحتی گوش نمی شود.

  • اتصال آسان به انواع گوشی ها و دستگاه های دارای بلوتوث

از آنجا که در هندزفری بی سیم تسکو TH 5319 از بلوتوث نسخه 4.1 استفاده شده، به آسانی می توانید آن را به گوشی موبایل، تبلت و دیگر دستگاه های دیجیتال دارای بلوتوث متصل نمایید. این هندزفری تو گوشی بیسیم در هنگام اتصال بلوتوثی صدا را بدون افت کیفیت و قطع و وصلی به شما ارائه می دهد و به خصوص در هنگام انجام مکالمه کارایی بالایی دارد. توجه داشته باشید که برای برقرار ماندن اتصال بلوتوثی هندزفری تسکو TH 5319 با دستگاه متصل به آن، فاصله میان آنها نباید از 10 متر بیشتر شود.

دیجی کالا:

 هدست بلوتوث «تسکو» مدل «TH 5319» می‌توانید 3 تا 5 ساعت به مکالمه بپردازید و باتری آن حداکثر یک‌ساعته به‌طور کامل شارژ می‌شود. هدست TH 5319  قادر به پخش موسیقی است و باتری آن حداکثر 3 یا 5 ساعت برای پخش موزیک دوام می‌آورد. این هندزفری بلوتوث به همراه دو سرگوشی سیلیکونی عرضه می‌شود تا برای افراد مختلف مناسب باشد. طراحی خمیده TH 5319 آن را از دیگر محصولات تسکو متمایز کرده است. باتری هدست بلوتوث از نوع لیتیوم پلیمری است و می‌تواند آن را حداکثر 110 ساعت در حالت آماده‌به‌کار نگه دارد. 

تکنوسان:

طراحی این محصول به شکلی است که شما می توانید به راحتی آن را به دور گوش خود گیر دهید تا مانع از افتادن آن بشوید. به همین خاطر شما می توانید هنگام ورزش کردن هم با خیالی راحت از آن استفاده کنید. همچنین طراحی خوب ایرفون آن مسبب شده که به خوبی در گوش جای گیرد و علاوه بر دادن صدایی مطلوب، نویز های اضافی محیط را نیز تا حدودی حذف کرده و به حداقل می رساند.

هدست بلوتوث تسکو مدل TH5319 دارای یک باتری با ظرفیت ۶۵ میلی آمپر ساعت ظرفیت می باشد که مدت زمانی که طول می‌کشد تا TH5319 به طور کامل شارژ شود، تقریبا برابر ۱ ساعت است و شارژ این دستگاه توسط کابل میکرو یو اس بی که داخل پک آن قرار دارد صورت می‌گیرد.

هدست بلوتووثی 5319 از جمله محصولات پرکاربرد است که به شما اجازه می دهد بدون در دست گرفتن گوشی موبایل به مکالمه بپردازید. شما می توانید با مراجعه به سایت های ذکر شده ضمن مقایسه قیمت های ارائه شده، از خریدی ارزان بهره مند شوید.

 





:: بازدید از این مطلب : 261
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : چهار شنبه 20 فروردين 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی